середу, 17 вересня 2014 р.

Акне3.Дерматолог

Пройшло приблизно півроку після другої чистки обличчя і я нарешті відважилась піти до справжнього лікаря-дерматолога , а саме я звернулась в звичайну поліклініку:
Вислухавши мої скарги , лікарка сказала: "Ну тут все ясно!Тобі потрібне правильне харчування!",а ще крім правильного харчування призначила симбіотик(засіб ,що містить велику кількість корисних бактерій) і крем "Акне-дерм"
Це лікування дало значні результати .
Оскільки, симбіотик я приймала всього 10 днів за порадою дерматолога - з перервами по 1-ому місяцю я також приймала "Йогурт"
та "Лактофільтрум".
Ці препарати дійсно покращують не тільки травлення та мікрофлору кишечника, а й стан шкіри.

Отже, пройшло ще півроку відколи я виконувала настанови дерматолога і я помітила ,що використала вже майже весь тюбик "Акне-Дерму", тоді я вирішила знову піти на прийом дерматолога ,але вже в приватну клініку естетичної медицини:
-і знову ж таки мені порадили дотримуватись правильного харчування
-зробити чистку обличчя
-придбати серію аптечної косметики для проблемної шкіри від La Roche-Posay ,а саме
1) Гель для вмивання 

2)Крем для проблемної шкіри
3)Захисний крем
4)ВВ крем
Хоча в аптеці я спробувала на шкірі відтінок ВВ крему від La Roche-Posay і мені здалось що він мені не підходить , натомість обрала ВВ крем від VICHY і не розчарувалась.
Ця вся косметика мені дуже подобається ,хоча покращення шкіри поки що зовсім непомітні(користуюсь близько 2міс).
А також мушу зауважити що ці засоби доволі дорогі.
Висновки робіть самі.
Дякую за увагу!

2 коментарі:

  1. Дуже цікавий пост ))))
    Додайте ґаджет "прихильники" щоб можна було підписатись на ваш блог ))))) Дякую ))

    ВідповістиВидалити