середу, 17 вересня 2014 р.

Акне1.Garnier

   Як майже у всіх підлітків у мене були прищі. Почались років з 11-ти ,та до 13-ти я взагалі не брала цю проблему до уваги. Проте в 13 років я помітила ,що кількість прищиків значно зросла ,а також їх супроводжували забиті пори. Тоді я зрозуміла ,що все ж таки треба щось робити. І перше ,що спало на думку - доглядова косметика("уходовая косметика").
1.Що показують в телевізійних рекламах?
  Так, звичайно, це Garnier!


Ці всі продукти я випробувала за певний період і можу сказати ,що результат від них майже однаковий: шкіра в деякій мірі очищується , прищі підсушуються ,але разом з тим місцями шкіра стає надто сухою ,а решта стає більш жирною і взагальному шкіра набуває подразливості та іноді лущиться.
Я не закликаю вас не користуватися цією косметикою ,проте вона мені не підійшла.
 Дякую за увагу!





Немає коментарів:

Дописати коментар