середу, 17 вересня 2014 р.

Акне2.Чистка обличчя

  Отже , моя боротьба з акне продовжилась ,хто не читав першу публікацію - ось посилання http://krokikrasi.blogspot.com/2014/09/1garnier.html )
Переглядаючи відео в YouTube я дізналась про косметичну чистку обличчя і вирішила спробувати на собі .
  Я пішла в найближчий салон краси і записалась на чистку до косметолога .Цілу ніч ,напевно, я думала як це ж має відбуватися і яким буде результат.
  І ось зранку наступного дня й почалась ця процедура . Спочатку косметолог очистила обличчя лосьйоном , нанесла масочку ,накрила цейлофаном ,залишивши дірочку для того ,щоб я не задихнулась.Ось так ,розпаривши шкіру обличчя, косметолог приступила до самого процесу чистки. Оскільки, я обрала ультразвукову чистку , то все це виконувалось апаратом ,однак вкінці косметолог вирішила доповнити механічним методом.І ось переживши цю болісну процедуру ,я нарешті поглянула в дзеркало :моє обличчя походило на буряк , я ледве не впала.((
 А потім ще й виявилось що мені десь тиждень треба уникати сонячних променів і користуватись кремом з SPF і пару днів не фарбуватись .
 Цілий тиждень я старалась нікому не попадатись на очі ,але все ж таки тривав навчальний період і я кожен день думала тільки про свою шкіру і як це виглядає з боку. Проте коли ранки вже позагоювались - шкіра набагато покращилась , вирівнявся тон і взагалі результат був чудовий. Засмучує лише те , що ефект недовготривалий і вже через декілька тижнів знову почали появлятися прищі й шкіра повернулась в свій попередній стан.
  Після цього я робила чистку ще два рази : один раз через 3 місяці в тому ж салоні ,а другий - буквально недавно ,але вже в медичній клініці і без ультразвуку.Останній раз мені сподобався найбільше ,і ось чому :
                                          -за допомогою механічної чистки шкіра більше очистилась
                                          -рани загоїлись набагато швидше (за 4 дні)
                                          -ефект триває довше
  Отже , в цілому чистка обличчя мені сподобалась і вам я також її раджу.
  Проте є одне застереження: шукайте кваліфікованих спеціалістів .

                                                              Дякую за увагу!

Немає коментарів:

Дописати коментар