неділю, 19 жовтня 2014 р.

Спорт1.

   Донедавна я взагалі забула що таке фізичні вправи й обманювала себе тим ,що на таке в мене просто немає часу .Однак ,добре розгледівши себе в дзеркалі , зрозуміла : проблеми то в мене не тільки зі шкірою ,та й обличчя і одяг не складають загальної картини.
  Тому одним з мої наступних Кроків Краси є спорт.
   Але як почати займатись ?

  1. Мотивація
     Потрібно себе мотивувати ,дивлючись на оточуючих і кажучи собі , що займаючись ви будете в такій ,або кращій фізичній формі , щоб кожен міг загледітись вашою красою.
  2.Той хто хоче – шукає можливості, хто не хоче – шукає причину
 Не обманюйте самі себе: не кажіть собі ,що ви й так в непоганій фізичній формі , не кажіть ,що у вас немає часу...
  3. З меншого до більшого
      Починайте з легших вправ і поступово переходіть до важчих
                                                 На моєму прикладі це було так:
Спочатку я нагледілась на тих модельок на морі та збагнула ,як мені насправді далеко до них.Спочатку почала бігати кожного ранку ,потім по відео виконувала вправи і врешті-врешт записалась в фітнес-центр.На даний момент я була всього на декількох тренуваннях ,але кожне з них мені приносить задоволення й надіюсь ,що разом з ним і результати.

                                                         І під кінець трохи мотивації)






                                                                  Дякую за увагу!

3 коментарі:

  1. Хотелось бы еще добавить, что тут необходимо полюбить сам процесс занятия спортом!
    http://aprmi.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  2. Да, всегда нужно поддерживать себя и быть в хорошей физической форме. Стоит расслабиться и дальше будет ещё труднее войти в тонус.

    ВідповістиВидалити